sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Blogitallin viikkohaaste-mistä kaikki alkoi?



  • OSALLISTU
  • Kopioi haasteen banneri postaukseesi.
  • Linkitä tämä haaste omaan postaukseesi, jotta muutkin löytävät ohjeet haasteen toteuttamiseen ja osallistumiskaavakkeen.
  • Linkitä postauksesi tämän tekstin loppuun, jotta muutkin pääsevät lukemaan sinun postauksen ja osallistut samalla kilpailuun!
  • Arvontaan osallistuu, jos osallistumisohjeita on noudattanut ja ilmottautuminen tehty oikein.


Hevosharrastukseni alkoi kun olin ihan pieni. Minä 2v ratsastelin tätini, ja ukkini hevosilla♥
Ratsastelin VÄHINTÄÄN kerran viikossa. Sain ukiltani 3v lahjaksi ponin nimeltä Täplä. Täplä oli "peppi hevonen"♥ Aina leikin parhaan ystäväni kanssa hevosta ja omistajaa! Olin ensimmäisissä este kisoissa 5vuotiaana. No niissä kävi tietysti niin että tipuin, esteiden PITI olla vain puomeina. Pidin pienen tauon sillä ukkini ja tätini myivät hevosensa ja mekin myimme Täplän, sillä emme viittineet viedä sitä vuokratallille ( Täplä oli siis ukkini tallilla). Sitten aloitin ratsastuskouluissa. Kävin molemmissa 2v. Kun tipuin yhdeltä suomenhevoselta kiitolaukasta päin seinää niin minulle tuli pieni kammo. No puolen-vuode kuluttua aloimme etsimään minulle hoitoponia ja päädyimme "Daisyn tallille". Ratsastin Daisylla 8kk ja sitten ostimme Adin. Ja nyt käyn lähes päivittäin ratsastelemassa Adilla.

Siinä oli hevoshistoriani. Käykää osallistumassa blogitallin viikkohaasteeseen tästä!

Käy myös osallistumassa Satulassa, ja sen alla-blogin arvontaan! Voit voittaa Showmasterin pinkit pintelit! Ne on ostettu Hööksistä ja niiden arvo on 18€!








♥= Julia





Loppuun löysinkin muutamia kuvi alapsuudesta♥



Jo pienenä myös ratsastamassa♥
Tämä ei ollut oma ponini. Ponin nimi on Tähti! ♥
Ja ratsastamaan lähdössä♥
Iskäni vai ukkini vanha poni Pekko♥

2 kommenttia:

  1. Sullahan onkin ollut jo nuorena oma poni! :3 Kuvia olisi ollut kiva nähdä, muuten kiva postaus! :) Lisäksi suosittelen vaihtamaan tämän tekstin värin, koska pinkki ottaa ainakin mua vähän silmiin :D

    welifedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niin on! Mutta en osannut kunnolla ratsastaa, mua aina talutettiin:/ Mä ite tykkääntästä pinkistä, mielestäni se on raikas..katsotaan voisin vaihtaa ehkä tekstin väriä ;D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥