lauantai 27. kesäkuuta 2015

Maastossa!

Moikka! Olin tänään 26.6 tallilla yhden mun kaverin kanssa. Se oli meillä yötä ja lähettiin tallille noin 8.30=D Tallille kun päästiin niin annettiin Adin syödä ja sitten mentiin talliin. Varustettiin ja hoidettiin tietty! Mä ratsastin eka ja mentiin joku 2-4km ja sitte vaihettiin ja mentiin sama takasin=D Sielä maastossa meni hyvin siihen nähden että Adi oli tokaa kertaa maastossa ilman kaveria. Mulla on nyt tälläne "totutus projekti", et Adi oppis meneen yksin maastossa. Kun ei aina jaksais pyörii vaan kentällä:`D Joo niin mä otin pari ravipätkää ja sitte mun kaveri ravas enemmän ja laukkaski vähän! Juoksin tosin sen vieres, mutt onneks juoksin, koska yhes vaihees Adi otti sellatteen kiitolaukka spurtin nii se ois varmaa ollu sitte vähä haastavempaa jos en ois juossu vieresXD Juu mutta poni tuntu hyvältä, ja oli sellane tarkkaavainen ja varuillaan, muttei säikky♥ Sitte taas tehtiin noi perus jutut ja venyteltiin!
Täytyyhän sitä ruokaa olla :`D Mun ilmeXD
Mun ilme;P

3 kommenttia:

  1. pystyisikö kuvien laatua saamaan paremmaksi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥