lauantai 10. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 10

Kirjoitan teille, mitä vanhassa päiväkirjassani lukee!


Päätin että voisi olla hauska idea kirjoittaa teille mitä vanhassa päiväkirjassani luki! ;P Ja jos ihmettelette niin - = jonkun nimi.


Tässä on päivä kirja josta kerron!


Ma.8.7.2013
"Aamulla päätimme lähteä IKEAAN äidin kanssa. sain sieltä rekin. Kun tulimme motarilla kohti kotia soitin -. - sanoi olevansa meidän pihassa klo.16.15-16.30. - ei kuitenkaan näkynyt silloin. Soitin kahtakymmentä vaille missä hän on mutta hän oli uimassa. - koitti taivutella minua rannalle näppyineni mutta en suostunut. REKKINI<3

Olen vihainen -. Olen myös surullinen, koska - ei tullutkaan meille ja koska - soitti kun söimme. - sanoi että: soittaa iskälleen ja soittaa että pääseekö meille. No eipä oo soittanu."

On mulla ollut rankkaa kun kaveri teki oharit :D


"No nyt oon kiukkune ja surullinen joten näytän tältä hymiönä (piirretty hymiö). No tälle nyt ei voi mitään. Ikean pihassa - ja - äiti tulee käymään kaffella joku päivä.Joten kirjoitan huomenna lisää. Joten hyvää yötä Rakas päivä kirja"


Daisy ruokailemassa!<3

Ti.9.7.2013
"klo.18.20 Hei rakas päiväkirja! Ajattelin kertoa mitä synttäreilleni tulee:) No tässä on yksi pitsapuustit ja ajattelin ottaa saman kakun minkä viime vuonnakin. Sen nimi on toffee sydän<3 Synttärini on 25.8.2013. Aiheena on Putous."

"Rakas päiväkirja kerron vielä illan menoista joita minulla on. Söin kaksi lihapiirakkaa. Äiti sanoi että minun pitää mennä kohta nukkumaan. Menin kuitenkin  vielä ulos katsomaan oliko Aada tullut jo kotiin. Katselin auton takaa kun - ja - höppöttivät. Sitten näin että Aada tuli ulos. Aada ja - menivät trampoliinille. Minusta oli ihana juosta Aadan luo. Sitten pompin Aadan kanssa + - trampalla puoli yhteentoista. En näe Aadaa varmaan perjantaihin mennessä! Olen aika surullinen, mutta toistaiseksi olen iloinen. Näin Aadan ja pääsen torstaina linnanmäelle:) Ylihuomenna kuulet linnan mäestä! Hyvää yötä rakas päiväkirja.
Ps.Tämä kuuluu vielä tiistaihin. nonniin asiaan. Taisin ladata vahingossa Whats Appin. se oli täysi vahinko. Äitikin näki sen.  No ajattelin vielä piirtää sinulle kuvan (kuva) sori se meni vähän pilalle. Sun nimi on nyt yö Hyvää yötä yö! 





Ke 10.7.2013
"Vaihdan sun nimen Liinaksi. Huomenta Liina. Kello on 20 vailla 9. Erikoista nukuin näin myöhään. Meen kattoon onks Aada kotona:) No Aada oli kotona. Olin Aadan kanssa aamun ja - kanssa iltapäivästä iltaan.Minulla on ollut nyt kiva päivä ja huomenna on vielä kivempi sillä olemme lintsillä. Kirjoitan lisää huomenna. Hyvää yötä Liina:)


Siinä oli päiväkirjatekstiä vuodelta 2013!


<3Julia

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥