sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Joulukalenteri; Luukku 8

Luukussa 8 paljastuu ratsastus historiani!

Olen riis ratsastanut 9vuotta ensisyksynä 10. Ratsastukseni alkoivat lähinnä siitä että kummitädilläni ja ukillani oli hevosia paljon. Ratsastun jo 2vuotiaana vuonohevosella ilman satulaa kummitätini käsien välissä :) Kävin tallilla paljon myös ukkini kanssa. Ukkini ajoi ja olin kyydissä, ja minua talutettiin TODELLA PALJON hevosilla ja poneilla. Jo 5vuotiaana olin estekisoissa joissa en menestynyt. Niiden piti olla puomeja...Mutta ne olivatkin ESTEITÄ! Noo tietysti minä tipuin. Kun ukkini ja tätini olivat hävittäneet hevoset pidin pienen tauon. Sitten aloin maukua ratsastus tunteja ja aloitin ratsastus koulussa jossa ratsastin 2vuotta sitten vaihdoin toiseen ratsastus kouluun ja sieläkin ratsastin 2vuotta. Sitten aloin hoitamaan Aadan kanssa Daisya. Ja 4.4.14 sain Adin. Ja nyt ollaan tässä päivässä ja hetkessä!

Laitoin tohon nyt vään jonkun kuvan XD

2 kommenttia:

  1. Hmm, eksyin sattumalta blogiisi ja sähän vissiin tiiät Liisin Inkilän ratsutilalta?? Jos Tiiät sen tai jotai uusimpii kuulumisii nii pystyisitkö mitenkää tulla facebookii tai sit ihan tähän kertoo sen kuulumisii? Siis ei ollu tarkotus tälleen vaan hyökkää muiden blogeihi pommittelee kysymyksil, mut olis tosi kiva jos pystyisit kertoo jotai jos tiiät tai jos liisin hoitajal on blogi nii linkata se, viel parempi :)
    nii ja syy mun kyselyihin löytyy tuolt
    http://elinantalleilua.blogspot.fi/p/liisi.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! En valitettavasti tiedä mistä hevosesta puhut...Kävin kyllä katsomassa blogistasi Liisin sivun, mutta ei kyllä nyt tule mieleen että tietäisin kyseisen hevosen...

      Poista

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥