tiistai 9. joulukuuta 2014

Joulukalenteri; Luukku 9

Luukusta 8 paljastuu  10 faktaa minusta!

1. Minulla on pieni muotoinen kännykkä riippuvuus! Minulla on kokoajan kännykkä kevessä tai vähintään mukana, ja jos sitä ei ole en mene shokkiin, mutta stressaan...

2. Hiuksiani on värjätty, mutta ei ole värjätty tyvestä asti. Liukuväriä ja raitoja on ollut. Raitojen värit: Blondi ja Tumman Ruskea. Liukuvärjäyksen värit Purppura ja Tumman Ruskea.

3. Minulla ei ole ollut ponia ennen Adia, eli Adi on ensimmäinen ponini.

4.  Huoneeni on aika suuri.

5. En pidä koulusta!

6. Minulla on kolme parasta ystävää: Viivi, Jenna ja Aada!

7. Meille on kaksi koiraa, ja yhteensä mun aikana koiria meillä on ollut 5 (jos pentuja ei lasketa, pentuja on ollut 12) Nimet: Netta Shetlannin lammaskoira, Ressu Shetlannin lammaskoira,
Faatu Saksanpaimenkoira toiselta rodun kutsumanimelta Seefferi, Retu&Roosa Seeffereitä tai Saksanpaimenkoiria.

8. Minulla ei ole lempiväriä!

9. Haluaisin värjätä hiukseni punaisiksi♥

10. Lempi eläimeni ovat Hevonen, Poni ja Koira







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥