torstai 4. joulukuuta 2014

Joulukalenteri; Luukku4

Moooi! Tänään on neljäs joulukuuta ja neljäs luukku aukeaa♥ Tähän luukkuun sain idean You Are Perfect To Me Blogista.

Ensimmäinen hevonen jolta putosin
Putosin ensimmäistä kertaa estekisoissa vuonna 2007 jolloin olin 5v. Ja ratsastin tuolloin kummitätini hevosella Siralla.

Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen
Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen oli Sira.

Hevonen jota eniten ikävöin
Hevonen jota eniten ikävöin on varmaan Kullan. 

Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut
En tiedä...

Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut
Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut on Adi tai Sira.

Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut
Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut on Fanni.

Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä
 Haluaisin päästä vielä ratsastamaan Empulla tai Kullanilla.

Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin ilman satulaa
Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin ilman satulaa oli varmaan Cherry.

Ensimmäinen lempi ponini
Ensimmäinen lempi ponini oli Tähti tai Täplä

Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten
Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten on Daisy,Sira ja Adi.

Hevonen jolla en ole mennyt, mutta haluaisin mennä
Hevonen jolla en ole mennyt, mutta haluaisin mennä on Scharet.

Uusin hevos tuttavuus
Uusimpia hevos tuttavuuksia ovat kaikki uuden tallin hevoset♥

Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni
 Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni on Emppu tai Cherry. Cherryllä olen hypännyt 80cm ja Empusta en ole varma sillä seteen korkeutta ei kerrottu.

Hevonen jolla on ollut onnistunen tunti
En oikeastaan tiedä...

Hevonen jolta olen tippunut pahiten
Hevonen jolta olen tippunut pahiten on Sulo, siltä tipuin kiitolaukasta päin seinää ja sen jälkeen oli viikon pää ja selkä kipee;(

Ensimmäinen hevonen jolla ajoin kärryjä
Ensimmäinen hevonen jolla olen ajanut kärryillä on Amandalla leirillä, mutta eniten olen ajanut Adilla. Olen myös ajanut parikertaa Daisylla.

Ensimmäinen hevonen jolla kävin ratsastuskisoissa (ei leirikisoja)
Sairalla v.07

Suurin hevonen hevonen jolla olen ratsastanut
Emppu n.170-175cm

Itseppäisin hevonen jolla olen ratsastanut
Ehdottomasti DAISY!

Elämänitärkein hevonen
Tietysti ADI♥♥♥

Toivottavasti piditte! Idean siis sain Blogista you are perfect to me.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥