perjantai 5. joulukuuta 2014

My Day 5.12.14 Perjantai

Koulupäiväni oli poikkeuksellisesti klo.10-13♥ Joten kouluun menin vasta klo.10 ja sain nukkua myöhään. Koulussa aineina meillä oli matikkaa ja kuviista. Itsenäisyysjuhlan jälkeen sai lähteä kotiin. Äite tuli hakee mua suoraan koulust, ja sitte mä kävin koton nopee vaihtaa takin ja kengät. Sitten lähettiin nopee tallille. Tallilla oli jo joku, joten mun ei tarttennu avata lukkoja. Hain Adin ja varustin. Sitte menin kentälle ja kun siinä olin mennyt hetken yksi tallilaisista kysyi että lähdenkö maastoon etsimään hänen kanssaan hevosensa hokki kenkää. No sitten lähdin. Kun olimme menneet yhden pikku lenkin niin minun piti lähteä sillä meillä oli aikataulut. Ystäväni jatkoi vielä matkaa joten Adi oli hieman vaikea saada lähtemään. No matka meni silti hyvin. Sitten kun tallille olin päässyt vilkaisin kelloa ja tokaisin että täytyy mennä ottamaan varusteet pois. Varusteet kun pois olin saanut annoin Adille melassi vettä. Äiti tulikin jo joten kun Adi oli juonut vein neidin ulos. Matkalla tarhalle Adi kyttäili paljon. No pellolla oli taas hirvi, mutta neiti pysyi kuitenkin käsissä. Näin ystäväni ja huusin että löytyikö kenkä? Ystäväni huusi että löytyi, ja että hän oli ratsastanut noin 200 metriä ja sitten kenkä oli löytynyt. Menin illemmalle leffaan Night Mare -Painajainen Jatkuu- 2. Se alkoi klo.16.30-18.00 JA OLI PARAS!!! Sitten ukkini tuli hakemaan minua sillä menin heille yöksi. Ukilla menimme saunaan, ja kun tulimme saunasta söimme pizzaa ja katsoimme Salattuja Elämiä. Sitten aloimme katsomaan Possea ja sain jäätölön. Illasta emme tehneet enään mitään ihmeellistä.

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Lisää vaan kuvia! ;)
    Hyviä postauksia, välillä tuntui ettei teksti eteen, mutta melko harvoin :D
    Kivat esittely sivut :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥