keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Tallilla 17.12.2014 Keskiviikko

Tallille tänään pääsin jo "varhain" sillä koulu loppui jo klo.12. Tallilla ei ollut ketään, joten mun tartti avata kaikki lukot.





Sitten hain Adin tarhasta ja nappasin pari kuvaa☺



Talliin kun mentiin annoin neidille porkkanan, otin loimen pois ja vein sen kuivatus huoneeseen. Kun sieltä tulin pesin Adin jalat harjasin, pustasin kaviot ja harjasin harjan. Kun olin hoitanut Adin huomasin että Adilla on nyt jo TODELLA pehmeä ja lyhyt karva♥
Kun olin laittanut Adille satulan puin ylleni kypärän ja turvaliivin sekä nappasin kaapista raipan ja hanskat. Ja Adi on nyt laihtunut todella hyvin☺ Vyökin menee jo hyvin kiinni!

Ratsastin kentällä, tiellä ja pellolla. Kentällä pystyi ravaamaan, mutta en viittinyt laukata sillä jalat menisivät muuten rikki :(



Kun olin loppukäynnit kävellyt menin Adin kanssa talliin ja otin varusteet pois. Kentällä olin taivutellut SUPER PALJON! Annoin Adille porkkanan ja menin hakemaan kuivatus huoneesta ja laitoin sen päälle. Lopuksi vein Adin tarhaan ja loppuun vielä pari kuvaa☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Liity lukiaksi jos et vielä ole♥